dagens ridning 1/9

heej!!
som jag skrev åkte jag på dressyr träning med Tiziana!! Men eftersom jag är själv, kan jag säga lite va jag vill göra // jobba extra me, men ajja, vi hade även serpentin bågar som språng & en oxer me massa galopp bommar innan, så ibörjan jobba vi lite form & bakdelsväningar, sen gjode vi serpentins bågarna, då de gällde att hon skulle va lugn annars skulle de va avbrott te trav, GRYMT bra övning! sen hoppa vi lite på oxern, hon hoppa utan tvekan vid 50-60 cm, sen när de kom te 80-90 börjar hon " fega " tyvärr, men ajja de är ju bara att öva & kämpa på. de kommer ju!! men kom över sen oxern  & gud att hon hoppar så hon skulle kunna hoppa 1.20 assåå fy att hon fegar min lile plutt, anyway hon va as fin& jag va as stolt över henne!! fiinis ponnyn!!♥
funderar på om jag ska göra lite filmer nån gång ?

Kommentarer
Postat av: ida

Ni har aldrig funderat på o löshoppa henne? De stärker ofta hästarnas självförtroende mer en hoppning under ryttare ;)

2011-09-02 @ 06:45:45
URL: http://idaevertsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: