Give me everything

Åh har ridit min stjärna Daim idag! :D Red dressyr idag på banan. Kan inte finna några ord för hur fin han var, han var grymt fin i formen och gick som en klocka. En dans på rosor liskom. Han har kommit så långt inom dressyren just nu, eller VI har kommit långt tillsammans. Så ska verkligen försöka ta mig till en dressyrtävling nu, och verkligen görat också. Världens grymmaste idag! <3

Red även Tiziana. Fast hon skrittade, travade och galopperade på grusvägarna. Herregud hon var vild haha, fast endå snäll :D hihihi, det bästa med tiziana är att hon alltid är lika roliga att rida, oavsett om jag är hur jävla sur som helst så blir jag alltid glad när jag rider henne. hon är alltid pigg, hhaha och helt crazy :)

-PLUTT



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: