Go to hell

Tjeeenare! Har varit hos grannarna och lekt med dom små söööta barnen, tihihi :D 
Iaf här kommer ridpassen:
Hade somsagt hopplektion för Oscar på Daim. Allt flöt på super bra, sen la Oscar Daim lite stort på ett räcke så han hoppade av väldigt stort och snubblade på bommen och Oscar flög av. Eller egentligen var det ingens fel direkt... Oscar ramlade mitt i en lerpöl.. haha stackare verkligen :( Men sen koppade dom igen och det gick super bra liksom, så nu är dom på topp igen :D 

Sen red jag Geisha.. Skrittade barbacka ut i skogen, hoppade lite stockar och hon var jättefiiiiiiin :) 

Och till sist lilla Tiziana. Först red jag lite på fotbollsplanen, eller aa gamla fotbollsplanen! ;) Sen red jag på grusvägen och höll henne i formen hela tiden. Galopperade även i formen och det gick lååångsamt som jag ville. Hon kan itne bara hålla på att galoppera ur handen hela tiden.. Det funkar inte så. Men tillslut fick jag henne precis som jag ville! Hon är så sööt, för när jag körde jääättelångsamt så gjorde hon gallopombyten hela tin. Haha, sööööta Tizi! <3<3




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: