Tjaaaaaa

Tjenareeeee! Är hemma från en chill dag i skolan! :) Ber om utsäkt för usel uppdatering igår, men det var lite grejer som hände, men jaja löst nu.. Dagen började med 2 timmars matte, sen mentorstid, sen lunch och till sist TRÄSLÖÖÖÖÖJD :D :D :D Snart kommer bästa Claire och då ska vi ut och rida alla hästar som jag har hand om eftersom Emily är i skååååneland ;) 

har anmält min lillebruuuur på min ponny Daim till skuttetävling den 2 oktober i lilla hageby. Dom ska hoppa två clear rounder på 50 och 60.. deras först 60. gullig debut, hihi :D Tiziana ska få hoppa en 50 och en 70 som vi gjorde igår. Ville kört på en 80 men banan är för liten och då kommer jag inte hinna svänga henne eftersom hon har TEMPOOOO :D Håller på att ladda upp filmen sen igår, så checka in agaaaain :D 

HÖRS LATEROO


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: