Tjooo

tjenare! har varit på hästen match ikväll och det var hur perfekt som det kan bli!! :D jaja, innan det red jag bara daim och oscar red också fast på magnum ;) vi red barbacka ut i skogen. sen skulle vi hoppa över vattnet som jag åkte av på tiziana igår, haha! anyway där så började han tagga och tagga och var gööjobbig. sen hoppade han det och flög åt vänster 1 millimeter ifrån ett träd, haha dog nästan. nejnej, men jag satt kvar eftersom daim är åsuuuuuum :D 

sen så skulle jag hoppa och daim var sjuukt knäpp, han hoppade rakt upp på alla hinder, hahah sööta daim! <33 och vi såg 3 älgar och jag vart jätterädd.. stackars mig. sen det sista av allt så skulle vi trava upp för backen på grusvägen och daim backade ner i diket och stegrade... haha han har faktiskt aldrig gjort det med mig förut. verkligen aldrig.. visst han har skuttat lite men inte sådär. jaja ska sova nu men iaf han var helt galen med jag älskar han endååååå :*

- så grym!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: