Your time

Tjenare! Har ridit Daim och Tiziana today! Först var Daimplutt, red dressyr på banan. HAN ÄR SÅÅÅÅ HIMLA FIN!! S jag vara bara tvungen att sätta upp ett pytte skutt på 60 cm och hålla kvar honom i formen.

Han var fin, men lite för pigg för att hålla sig kvar i formen. Men endå grymt stolt över honom, en gång kom jag liiiite snett och han bara hoppade rakt igenom det, HAHA KLANT DAIM! Men sen var han lite duktigare och hoppade fiiiiiinfint!!  


Sen Tiziana, red ut i skogen barbacka. Hon var helt galen från början, eller inte så fruktansvärt men liiiiite! ;) Sen var det lite vatten och Tiziana blir helt crazy med vatten, inte en millimeter nära ska hon vara. Sen gick jag nära det och hon slängde sig bakåt och skulle stegra.

Gaaaaaash, sen skulle jag hoppa det och hon stegra lite och sen poff hoppade rakt upp i luften och slängde sig åt sidan och jag landade på fötterna, woop woop haha :D Jaja, sen red jag henne och hon var jättejobbiiiiiig! Menmen, fina gulliiiiis <33

- mina pluttisar

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: