2 april

Halloj! 

Idag har jag ridit mina två älsklingar Daim och Tiziana. 

Red dressyr på Tiziana idag, hon var skitfin verkligen. Lite stel i vänster varvet i början men i slutet var hon mjuk och fin. Väldigt lugn i galoppen idag också, inget studdsig eller het eller något liknande. Finfin!

Sen red jag Daim barbacka. HAN visade verkligen HUR busig han kan vara, suck daim... Han började med att inleda ridpasset med att tvärnita och backa jättelångt, sen fick jag fram honom och då skulle han antingen stå stilla ELLER galoppera. INGET annat.. Hahaha, kan inte sluta skratta i såna lägen. För när han försöker bli sur och försöker bestäma så kan jag inte ta han seriöst längre, men töt är han iallafall min tötis. Nej men i slutet gick det riktigt bra, en mjuk och lugn ponny som lyssnade! 


Foto: Jennifer Sehlin 
Världens bästa ponny <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: