Dagens ridpass


Hejsi! 

Först red jag Tiziana idag. Tog ett ordentligt dressyrpass, det behövs verkligen. Men idag gick det superbra, vilket är skönt eftersom vi har backat jättemycket på sistånde, men nu är vi tillbaka igen. I galoppen är hon dock väldigt stark och jag får inte alltid stopp på henne. Men i slutet tränade jag mycket lydnad och då funkade det galant. Bästa passet på länge faktiskt!

Sen red jag ut på Daim och Magnum hängde med i grimskaft. Båda två var små jobbiga grappar idag, dom tävlade mot varandra ALL THE TIME. Fick liksom inte stopp på någon av dom, haha. Men duktigt var dom iallafall, pigga som attan och överlyckliga. 

Nu ska jag fixa iordning mig och sen åka iväg på tivoli med Ida. Tryck HÄR för att komma till hennes blogg!



Så söta! Han hade bara pessoa typ andra gången Oscar red Daim, för första gången då han red på vanligt tredelat så stack Daim hela tiden med Oscar och han fick verkligen inte stopp på honom. Så då passade vi på att pröva pessoa och det gick MYCKET bättre, sen efter ett tag vart han lydig så Oscar kunde rida på vanligt tredelat igen!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: