hejsan jag är lite bad

HEJ!!
tänkte upt er lite så ni vet hur det ligger till för mig & mars! :)
iaf var ju på dressyr träning för ca 3 veckor sen det gick riktigt bra i traven vad jag kommer ihåg men det gick inte alls bra i slutet i galoppen... för hade ju tagit sprutan innan så då när jag skulle ta tag i framförallt ytter så tog det stopp, men var ändå nöjd även fast jag gick tjutande därifrån för min arm !! HEHEHE!....
Sen på hoppträningen i torsdags gick det bra mycket kort & svängit, han tyckte det var väldigt jobbigt & tror han reagerar lite nu när det har blivit varmt & att han står ute på nätterna!! men skit fin på hinder!!
i övrigt flyter de på bra, han har gått en aning lugnare än vanligt stått nån dag mer i veckan & ridigts mera barbacka! så nu är det tajm för dressyren igen! skulle på träningen idag men är ju typ halv sjuk idag igen så det blev inge :(
men idag hoppa vi i hagen över stockar. om ni är vän med mammis på FB så ligger en kortis film på det :)
PUSSSS

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: