LB tänk

HEJSAN!
sitter just nu och tittar på mina underbara runder i LB som jag och mars har genomfört på två tävlingar innan ! just nu är det väldigt mycke inplanerat! men det ska bara blii kul, ta det lugnt och ha kul med Marsii!!:)
känner att jag vill sattsa på ung ponny sm iår så därför kör jag lite LBer nu så jag blir säker ist för half ! känner att de är bättre att känna att man är säker ist för chans säker och sen bara för att startar högre det är inte det som är poängen för mig & mars! :)
men LB runderna är jätte fina som vi alltså har gjort innan så tar efter nu känner jag ifrån dem och jag ska ha samma flyt så är det just chilling!:)
här är mina 2 runder i LB, den första på skogslotten har jag typ kollat på tusenhundra gånger bara för att ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: