resultat fälttävlan mars mantorp

HEJ!
kryper i kroppen fortfarande från igår, jag mår så himla bra!!
dressyr starten var vid halv 11 red fram vid hel tror jag, blev en lite kortare uppvärmning men som inte förstörde nått ändå! dressyren i sig kändes bra men domaren ville ha han mycke stadigare, äh det får vi jobba på mer!
hoppningen en halvtimme efter kände jag mig riktigt nöjd med 1 språng på varje hinder han tröck ifrån på ett sånt bra sätt! inne på banan flöt allt verkligen på omg grym ponnie :')
sen på fälten som jag hade start vid 14.08 gick bra på framridningen kände att han va lite tröttare självklart men han stanna på 3 och man får max ha 4a stopp!
ändå sjukt nöjd! första start läskigt att springa ifrån alla (publik,hästkompisar) hihi, men han gjorde en fantastisk runda, vattnet var lite smått onödigt stanna, gick sid led & sen ett steg bak sen igenom vattnet äh jag dog inte med det stoppet! det som jag tycker är svårt är att trycka av i uppförbacke men det är bara att träna på!! :)
Claire har skickat bilder precis & nu skickar jag runt lite bilder med till folk som jag har fotat kan visa er dem sen med! men i nästa inlägg ketegori "tävlingsbilder"
PUSS-emily&mars

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: