Ridit

Hejsan! 

Har ridit 3 ponnys idag, duktigt!! 

Först red jag på Daim, han var riktigt fin idag. Red först på fotbollsplan och därefter trog vi utåt till skogen och busade och hoppade lite över stockar och sånt. Han var överlycklig <3

Sen red jag Mars dressyr på fotbollsplan. Han var också jättefin! Var riktigt roligt att rida honom för han är ju annorlunda emot Daim och Tiziana. Tog mig även igenom LB:1 programmet och han finfin! 

Tillsist red jag min prinsessa Tiziana. Red ut på henne ganska långt. I galopp och mycket travjobb. Imorgon får alla vila för då ska jag på stan lite och sen även på något kalas eller nått sånt! 


FIN MARS, dock lite överböjd på denna bild, annars jättefin<3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: