16 augusti



Red Tiziana som vanligt först, rider alltid henne först hihi. Hon var iallafall lite konstig ibörjan, stod emot lite och gick verkligen INTE fram för skänklarna eller mina hjälper. Efter ett tag så spände hon av och då gick det super. Förr så krånglade hon ALLTID i högergaloppen, totalt galen och kicka bocka stanna hoppa stegra studdsa osvosv. Sen tragglade jag SKITMYCKET på det verkligen så nu går det galant. Idag började hon hålla på exakt likadant i vänster varv såklart... Åhhh, måste jobba på exakt samma sätt som jag gjorde med förra varvet. Men tillslut släppte det och jag satt på en underbar ponny. Tränade mycket lydnad och halter i slutet och det gick asbra!!

Sen red jag Sniffan barbacka lösgörande på banan, gick asbra verkligen. Lyssnade superbra och hon var som en dröm att rida. Gick så sjukt bra idag verkligen så jag har inte så mycket ord att säga!! 

Rix FM ikväll taggaaaaaaaaaaaa!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: