Första gången

Hejsan! Jag sa ju somsagt att vi åkte till ridhuset och det gjorde vi också. Hoppning stod på schemat idag! Sniffan var fin men hade inte så mycket motor i bakdelen idag mest bara att hon tog sats osv. Men hon hoppade så jädrans fint idag och när jag la henne rätt så blev det perfekta språng verkligen. Oxrarna har vi lite svårt för, vi kommer jättejättenära eller så får vi ett super stort hopp, vi kommer inte detdära perfekta, men jaja det kommer nog. Men i det stora hela så var hon jättefin, videos kommer förmodligen!

Tizi reds idag hihi, jag hade visst fel, snälla syrran gjorde det!

Mina BÄSTA goingar, mina favoriter! Har varit superduper kul hos er dessa dagar, lovelovelove!<3<3<3<3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: