Mål med Tiziana 2013

 
 
Mina mål med Tiziana år 2013:
- Få stadigare rundor i LB:1 och få henne mera tävlingrutinerad.
- Hitta en bra ryttare som verkligen passar henne och som jag litar på. 

Inte så många mål med Tiziana som ni märker. Har redan planerat in en tävling i januari som är regional med henne och jag tror det kommer gå bra och tanken är bara att få rutin i henne på tävlingar. Sen är det ju alltid lika tråkigt men nu skriver jag ut det här också och hon ska säljas. Och det skulle verkligen vara underbart att sälja henne till en ryttare som passar henne jättebra och som jag kan lita på. Tanken är att hon kommer sättas ut på annons iallafall innan sommaren. Men jag har absolut ingen brådska att sälja henne, så jag gör det när jag känner mig redo. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska hon säljas?

2012-12-31 @ 19:12:16
Postat av: Vera och Lisa

tävlingen är typ avslutad gå in och titta om du var i final :)
http://akma.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#commentT

2013-01-01 @ 13:00:04
URL: http://akma.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: