Byebye

Tjabba! Red Tizi o Daim för sista gången på 8 dagar, kommer sakna mina små älsklingar<3 
Båda var skit fina och med Daim så hoppade jag över en snödriva och massor med buskul. Tiziana var jättefin i dressyren idag och jag är riktigt nöjd över henne. Hon har blivit så fruktansvärt fin nu på sista tiden tycker jag! 

Ojustja, det gick SUPERBRA för Oscar och Daim igår. Han är sååååå snäll emot Oscar, helt sjukt. Han bara springer (i lagom tempo) och hoppar jättefint. Han drar inte eller slänger med huvudet eller något annat dumt. Han är verkligen en superhjälte! <3

Nu drar jag mig iväg till Igelfors och imrgorgon kl 06.20 går bussen till Åre. Kommer inte ha något internet så ni får klara er med Emilys uppdatering. Ha det jättebra! Pussar och kramar!!:D




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: