hopplektion mars 2/2

hejs!
igår hoppträna jag prinsen!! hann inte skriva direkt efter hur de gick för hade plugg men nu är de ju soft helg så nu hinner jag!

vi börja med & rida fram han va fin, lite piggpigg mot va han har varit förr vilket är riktigt posssivt!! men sen börja vi hoppa små bomm övningar som va lite upphöjda i en stor bred volt & han gjorde värsta perfekta hoppen ifrån & åh stolt ryttare! men sen hoppa vi fram på medel linjen där vi bytte varv varje gång & han gjorde klockrena vändningar & allt!! :') sen hoppa vi på ett räcke med nån bomm med två meter ifrån tyyp, då han tyckte de va MEGA läskigt!! hahhah, vilken pluttis :') hehe, men vi kom övert till slut !! men sen hoppa vi bana, förs medellinje hindret gick super!
sen upp på snett igenom efter ett hinder vilket han gjorde mycket bättre än förväntat!! inget att han drog sej till väggen eller nått!! :D sen oxer& grind på långsidan gjorde han som om han aldrig hade gjort nått annat!! hehe sen upp på räcket på andra lång sidan med räcket med bommen innan som gick kanon!!
ASSÅ jag är så himla stolt över denna herre!! asså är så sjukt tagg på hopptävlingen i katrineholm näste söndag tror jag de är!!!! åååh min underbara ponnnie!!♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: