Resultat katrineholm MArs

HEEEJ!
mitt humör är på topp för är jätte nöjd med prestationen från min sida! hoppa först LC sjukt ovanligt fina språng, ett stopp på sista men va gör de !! FIN!

efter anmälde mig till en LB första LB utanför skogslotten PLUS att de va regional!! men jag kände att jag såg att de va massa svåra hinder & vi måste trääna massa så anmälde mig som en tränings runda!! vilket jag är mycket nöjd med! han hopppa så himla fint till första, verkligen så fint!! sen rev han andra lite slött med frambenen, men ajja, båge till räcke med plank överst noproblema för oss! sen vattenmattan, & jag fick över han utan några problem så stolt över han!!!!! sen båge till stoora oxxern som han hoppa noooproblema, sen muren stooooooop, asså han stanna långt ifrån den men för nära för att driva på!! andra försöket, lite tryck över så va de chill, kombination som vi bara har hoppat en gång på KMet han hoppa in stort & blev chockad till andra stooop, men sen hoppa han den me, sen sista hindret va de massa grejer under de som han inte våga !!
men asså är jätte nöjd , de blev verklige en tävlingsträning på LBn vilket är KANON!!! nu vet jag att höjden inte är några problem, nu är de bara att träna upp läskiga hinder vilket inte är så svårt! så är laddad för nästa tävling vilket jag inte vet när den blir BÄSTAMARS♥
BILDER KOMMMER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: