Saknar att tävla..

Hejsan svejsan! Nu har jag ridit mina två sockertoppar Daim och Tiziana. Först så tolka vi efter Daim, eller jag red och Oscar åkte skidor efter. Fy vad roligt det var, Oscar ramlade massor och jag höll på att ramla av för jag garvade så jävla mycket...  Men guva roligt det var, vi körde as länge och sen ville Oscar rida ut i skogen på Daim så då fick han göra det. Hiho, så Daim blev riden läääänge idag hahah!! 

Sen red jag Tiziana och hon var otroligt fiiiiiiijn! Hon har aldrig varit så duktig och fin som han var idag, hon lyssnade på mina hjälper och var underbar. I galoppen var hon också superduttig och jag kunde bara sitta där och hon gick som en prinsessa ♥♥♥

En sak till... JAG SAKNAR ATT TÄVLA -.- Jag vart jättetävlingssugen när jag var med Emily idag. Sen när jag såg hindrerna så tänkte jag på alla Daims och mina rundor där.. faktisk rätt sorligt att jag inte får tävla honom mera.. MEN nu vill jag ha en ny tävlingsponnieee, hihi fast först måste Daim åka. Aja, seyaaaaaa :D


- Bild ifrån KATRINEHOLM <333333


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: