Dagens ridpass Daim och Tiziana



Nu är alla 5 ponnysar ridna, fast jag red bara två hehe! Först Daim: 

Red Daim på fotbollsplanen, som en ridbana fast gräs och utan staket, haha :D Men körde ett dressyrpass som jag hade tänkt mig. Han var grymt fin, gjorde precis som han skulle ;) I början var han lite stel i vänster men efter jag hade flyttat honom i sidorna och kört på en kantig åtta i trav. Sen körde jag på en kantig åtta i galopp och gjorde galoppombyten i varje varv. Så himla fin han var, underbart!:D

Sen red jag ut en skritt tur på Tiziana! Fast jag körde även lite galopp över ett fält ;) Gullisen, hon lyssnade jättefint och var lydig. Inte så jättepigg idag utan lugn och kontrollbar! :D






Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

SV: Jaha okej! :D Gillar ni fälttävlan då?

2012-01-07 @ 15:51:45
URL: http://lmceventing.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: