emilys mål 2012 med MARS

hejs igen!
tänkte att jag oxå skulle göra ett inlägg för mina mål detta år som wilma gjorde nyss! Asså de är ju ganska svårt att säga eeftersom inget är bestämt om hur de blir med Mars, de vill säga han ska va kvar här & lånas ut eller hur de blir ! men om jag tänker såhära att han är kvar här heeela året så
ska jag gärna försöka att komma ut på nån terräng tävling & se hur de funkar asså en P70 ! men vill även starta mycket inom hoppningen inte högt utan bara att han får komma ut! ska inte på nått ridläger eller nått så de är chill! men hoppas på att va med på nån hopptävling i februari typ LC LB eller LC LD :)

mitt största & grymaste mål är att tävla ung ponny SM i oktober.. de ror helt enkelt på hur de går denna säsongen ! är han lika posetiv & så som nu så är de inga problem, men asså jag dör inte om jag inte startart lixom han är underbar ändå! jag vill först & främst kvala så jag får tävla avd A :)
nu ska jag fixa mej lite extra! men hoppas ni har förstått hur jag menar & att ni inte tror att jag har värsta svåra målen, jag tar de lixom som de kommer♥

Kommentarer
Postat av: Clara

glöm inte lag SM i fälttävlan Emily!!!! Det är ju ett måste!

Puss på dig mobb offer

2012-01-05 @ 12:16:29


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: