Finaste som finns

Hejsan! Jag har rätt så bråttom nu så det får bli ett kortfattat inlägg även om jag skulle vilja skriva en hel bibel om hur bra hästar jag har! :D

Först red jag dressyr på Daim på fotbollsplanen, han var grymt fin. I början var han tung i vänsterhanden men sen släppte han och var grym. La sjukt mycket energie och tid på galoppombyten idag faktiskt, han var så perfekt idag. Började att galoppera på rakt spår och sedan ställa över till höger och ge honom skänkeln så bytte han, gjorde likadant till vänster, så ungefär 5 stycken på rakt spår och varannan galopp! Asså gud vilken underbar ponny! :DKörde även småsmåsmååå serpentiner i galopp med galoppombyten! BÄZTA DAIM <3

Sen Tiziana. Hon var fin i början, sen fick vi tjaffsa lite och i slutet perfekt. Hihih, är nästan alltid så :D Men idag var hon grymt fin, även i galoppen. Formen var jättefin och jag fick henne i lugnt och fint tempo. Är så nöjd över henne i helhet, hon har blivit så mycket bättre! Och jag VET att det kommer att gå för oss, vi kommer att nå våra mål! TIZIANA <3



vad vore jag utan era andetag ? <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: