Hemma ifrån att ha ridit 3 ponnys

Tjenare! Kom nyss in ifrån stallet och jag är dödstrött! Var ju och red Pommes hos Ida, eller asså Idas Pommes :D Han var såå himla fin och underbar att rida. Sen i galoppen så har han lite skuttig galopp, fast nej det har han inte men det känns så i skillnad från Daim liksom. Haha, så jag försökte sitta ner men jag flög upp lika fort som jag satte mig. HAHA, anyway så är det en helt underbar ponny! Och jag har tillochmed sån tur så jag ska TÄVLA HONOM IMORGON!! En ld och lc. Hihi, första gången som jag hoppar honom överhuvudtaget! ;) Är skapligt nervös, men som Ida sa att om jag rider som jag gjorde idag så går det nog jättebra. Och man får skratta om jag ramlar av på första hindret, det har jag och Ida kommit överens om! Men det kommer inte att hända för Pommes är snäll, hoppas jag hehe :D

Sen red jag Daim och Tiziana ;) Daim var jättefin och likså Tiziana. Nu är stallet fixat och allt är packat. Tiziana är även knoppad, lilla tösen <3 Jaja, blev rätt så mycket text men hoppas ni orkade läsa allt. Puss!;)

Bilder på mig och Pommes kommer !



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: