hoppträningen klar med mars & jag lyckades ramla av en gång!

hejsan!
Mars va jätte fin idag på träningen, till o med taggad! han var sprallig & lycklig! hoppade mycket bana & jag lyckades rida fel & hoppa ett annat hinder  & då sa elin att jag bara skulle ta ett annat tbx & sen fortsätta... hehe, jag är påväg till de andra hindret som blev ett litet bonus & wooops så ramlade jag av... haha, gjorde värsta snygga volten & shiit! hehe, han tänkte ta ett galoppsprång till & sen ångra han sej :) hehe, men efter jag hade ramlat av va han så azuum grymt fin i sprången  & oooh min lille PRINS!!♥
sjukt stolt övern idag!!
jag hoppa 3-8 ist för 3-4 så då tog jag 8 sen runt upp på 4 åt fel håll & då blev de mark känning :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: