mars min PRINS

hejsan!
först tänkte jag bara säga att Mars blir bara bättre & bättre för varje dag som går kanske timme how knows ;) men iaf i helgen har han gått ordentligt inge snack om saken! På lördagen så körde vi massa små terräng hinder i skooogen !! så galet kul & pigg & taggad ponnie! de gillar vi! men iaf sen på söndagen red vi dressyr på gärdet de gick oxå kanon!! :)
Idag så skrittades han lindad fram så han kände sig extra snygg (a sen ett regn flis bara för han är ny rakad & de regna! jag va ju barbacka så kunde ju lixom inte ha skritt täcke, i vanliga fall rider jag inte med täcke, kanske flis ibland :) men jobba skritt i en kvart & ååååh i mitten va han jätttte finis ! love tooo him! ♥
hehe, allt jag hade i nuet. men här har ni en bild för har inte minneskortet här men kommer mera nån annan DAG!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: