Planer för 2012

Tänkte bara berätta min planer för 2012! Asså Daim ska ju säljas för jag får ju inte tävla honom mera nu. Tiziana kommer det ta långt tid innan jag kommer kunna tävla henne. Mitt mål är att få henne stadig i dressyren och sedan starta några dressyrtävlingar! Hoppningen får jag helt enkelt vänta och se. Ska vara med på en liten tävling på skogslotten på fredag. Men asså vet inte med hoppningen, tiziana är verkligen grym. Men det kommer ta skit långt tid innan vi kommer kunna starta lc, lb osv. Men detta året har jag inte tänkt att ut och tävla massor osv i hoppningen.

Bara ifall om jag hittar någon låne ponny som skulle vilja ut och tävla med mig. Jag är ingen sådan som har så höga förväntningar, jag vill ta det lungt med alla ponnysar. Visst Daim var ju helt färdig och rätt så enkel också.. iallafall om det funkar med honom liksom. Jag vill bara hitta en låne ponny som skulle vilja tävla ungefär ld, lc och lb. En ponny som jag kan lära mig mycket på osv. Men vi får se hur det blir! Kortfattat så vill jag få till Tiziana i dressyren och sedan hitta någon låneponny som skulle vilja ut och tävla! Men vi får helt enkelt se, första ska Daim säljas osv ;)






Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: