Tiziana gick omkull!

Hejsan!;) Idag red vi långritt, Emilia red Daim och jag red Tiziana. Som rubriken lyder så gick Tiziana omkull. Vi skulle gå ner för en backe och den var hal, verkligen jättehal. Men hon är 4broddad så jag trodde inte det var några större problem. Men jag gick ju självklart där det såg minst halt ut.

Men hon sladda runt och gick omkull/låg ner. Jag hamnade ju somsagt på backen och då trampade hon mig på axeln och på benet. Men västen täckte på axeln och jag fick inget ont alls på benet. Jaja, vi fortsatte att rida sen och det gick superduperbra. Var lite halt här och där men det gick somsagt skapligt bra! :D

Jag kollade ju såklart hur hon gick och om hon hade ont och hon markerade ingenting och verkade vara som vanligt! Och det var hon ju hela ridturen alltså. Daim var jättepigg för Emilia! Haha, så galet söta ju! Men vi hörs!:D





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: