Utan dina andetag

Tjatjaa! Har ridit Daim och Tiziana idag (som vanligt) Daim var jättefin. Red honom på fotbollsplan och körde mycket galopp fram och tillbaka, han fick galoppera av sig lite och det tyckte han var helt sjukt kul :D:D Haha, han var helt totalt galen. Tillslut så drog han därifrån och sen så gick jag tillbaka med honom och då så stack han 2 gånger till, sen så körde jag en gång till och därefter orkade jag inte hålla kvar honom så han fick gå hem hihi! 

Sen red jag Tiziana. Först fick hon galoppera av sig på ett stoooooooort låååååångt fält, hon var superpigg och väldigt stark. Sen så gick jag till fotbollsplan och körde dressyr, vilken fin ponnie alltså. Hon var jätteduktig och lyssnade på hjälperna och krånglade inte emot idag. BEZTIS ♥




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: