Dagens ridturer

Hejsan svejsan! Dagen har varit fullspäckad kan man säga, hehe. Red fina Sniffan på morgonen, allt var jätteläskigt tyckte hon, massa tunnor och kossor = livfarligt. Haha, men det gick bra. Hon var väldigt spänd i början och lite stel, på slutet vart hon jättebra och lösgjord. Mjuk, och trevlig i handen. Körde mycket travjobb idag, känner att det viktigaste är att vi lär känna varandra. Men det börjar bra tycker jag på våran tid!!

Sen på kvällen red jag Tiziana, först på banan och idag på tredelat bett. Hon var fin idag, trevlig i handen från början! Sen red jag igenom ett program som gick superduper. Skrittade ut tillsammans med Emily i 1 timme och en kvart.

Jag älskar mina prinsessor <3

Video kommer också på Sniffan!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: