Gled ur min hand

Hejsaaan! Har kört häst och vagn med Magnum idag, Julia tyckte att det var sjukt kul verkligen. Det var superkul och Magnum älskar det verkligen. Världens sötaste lilla pluttis!




Sen tillbaka till stallet och laste ponnyn Sniffan inför dressyrträning. När vi kom dit så VÄGRADE hon att gå ut ur transporten, alltså frontutlastningen. Så efter 15 minuter fick vi ge oss och backa ut istället haha, söt ponnie. Gick SJUKT bra på träningen, jag älskar Sniffan mer och mer för varje dag. Och det går bara bättre och bättre för varje gång jag rider henne. Vi körde mycket basic så jag vet hur jag ska lägga upp mina pass och hur jag ska rida henne osv. I slutet körde vi mycket skänkelvikningar, vilket gick superduperbra. Sen även längningar och det kan hon kanon verkligen. När vi kom hem så lastade vi ut henne ur frontutlastningen och då passade det, haha min söta Sniffan! Är såååå lycklig verkligen, min finaste Gräns Tiffany!! <3

Film kommer kanskeeeeee!







Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: