Im on the floor



Hej på er! Dålig uppdatering av mig här hihi. Idag så red jag först tiziana, hon var superduktig idag. Bråkade lite i mitten utav passet men sen gick det superbra verkligen. Körde skänkelvikningar och ryggning i slutet och det gick bra det också. Min fina bebi!
 
Sen red jag min andra älskling, alltså sniffan. Åhhhh va fin hon är!!! Red först ut på vägarna och då var hon jätteglad!! Sen red jag ett dressyrpass på banan, hon är seriöst en prinsessa. Känns som om hon kan allt, gör jag rätt så gör hon sjuuuuukt rätt. Körde massa skänkelvikningar i slutet och hon gör det galant. Så fruktansvärt fin!!  Det går bättre och bättre fär varje gång jag rider henne och det känns fantastiskt! Tagggggga connemaramästerskap barrrre !!❤❤❤
 
 
Sen sist och allra minst lilla magnum. Nora red honom idag så jag hade ponnyridning. De gick bra tills två stooora rådjur eller hjortar sprang bredvid oss i skogen. Magnum ställer sig nästan på bakbena och var totalt galen. Norasattkvar som tur va, duktig är hon!
Jag till Nora: Såg du vad stooora ?
Nora: Jaaaa jjättestooora
Jag: Såg du vad det var för stort djur då ? 
Nora: Jaaa, två harar. 
 
HAHAHA, såå söt Noris!! 

Bilder från dagen:






Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: