MIN VECKA

 
HEJSAN & FÖRLÅT!!
har iaf kört en riktigt bra vecka med Sessan! har ju haft henne en vecka & 3 dar! Hon har gått skritt/trav runder den första halva veckan en timmes runder! helt sjukt vad fort det har gått för mig förut med mina ponnysar ? Det tar egentligen inte alls lång tid att rida ut på våra runder. Men när man vet att man måste minst skritta en halvtimme dit & så? ! hehe men iaf det är jätte kul att rida henne plus att hon ät skit fin i traven! Igår red jag henne på banan en timme & lite till! DÅ är det mycke skritt tid!!! 
Hon var jätte fin. Dock mycket lättar för sig i höger. Vilket blir att rida iordning på denna vacka! :) idag ska jag ta en lite kortare sträcka i skogen tänkte jag!! 
PUSSS!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför galopperar du inte med henne?

2012-07-04 @ 19:32:35


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: