Resultat

Hejsan! Framridningen gick bra, väldigt mjuk och fin. Inne på banan vart hon spänd och nervös. Stor diss till det hårda underlaget verkligen... Men fick några travinslag i skritten dock. Men hon var väldigt rädd för hörnen också, bäbis❤ MEN i det stora hela JÄTTTEBRA. Hon skötte sig fint, har liksom endast haft henne i 1 månad och redan startat connemara sm. Underbara Sniffan! Justja procenten hehe, 63,4% och det var väldigt bra. Den som vann hade 76, 2an 67 tror jag, sen två på 63,8 och sen jag. Alltså så kom jag i mitten utav listan! Så himla nöjd, älskar min underbara Sniffyy! All kärlek i hela världen till dig min underbara. Vi ska klättra oss upp i procenten! Du och jag Sniffis! ❤


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: