Tjobore


Tja bröder! 
Idag har jag ridit Sniffan, VILKEN PONNY. Asså jag är mer än kär i henne, känns aldrig som jag kommer kunna släppa henne. Min älskade Tiffany <3. Okejokej, haha men jag red iallafall på fotbollsplan och hon var väldigt fin idag. Kvick och bra, i galoppen vart hon hur glad som helst och skulle springa FOOOORT. Haha, men hon lugnade ner sig och vart superfin. Älskar denna ponny enormt mycket, hon har snart lika stor plats i mitt hjärta som Tiziana, och Tiziana har jag haft grymt länge endå. Världens bästa ponnysar! Jag älskar er mina allt <3

Anyway, jag drar på sports camp imorgon så uppdateringen kommer väl vara dålig om inte emily bloggar. Hon ska rida Sniffan iallafall. Sneeeeeelllt. Jaja, vi höres! 


Herregud vad jag saknar min älskade Daim, får tårar så fort jag tänker på dig. 
Vår tid.. var den bästa som jag någonsin varit med om. Min älskade <3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: