Today

Hej på er! Har ridit Tiziana och Sniffan nu. Började med fina Sniffan! Idag var hon hur trevlig som helst i handen och jättemjuk, inte alls stel som hon var igår. DEt gick superbra verkligen. Red igenom ett programm (lb:1) och sen även massvis med delar ifrån la:1. Det här känns så toppen med Sniffan. Hon är verkligen hur duktig som helst, det är inte jag som behöver lära henne utan det är hon som lär mig. Absolut ingen häst att bara åka runt på, man måste hålla ihop henne och det är mycket häst att rida. Men så fin hon var idag, verkligen jättejättenöjd till 110% Du är så bäst Tiffany! <3

Sen red jag Tiziana och då var Oscar och filma och fotta lite. Red inte så jättelänge, men hon var superfin. Utvecklas hela tiden, båda vi två. Du äger Tizi!



Massa mera bilder kommer sen, pusspuss!
Nu ska jag dra till Frida!! Tjarrrrrrrå!



Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du inte berätta lite mer om henne? :)

Svar: jo absolut, någon gång då jag har tid :)
emily klemedsson

2012-07-02 @ 14:50:53


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: