2 juni

Hallojsan! Har varit i stallet på morgonen, blåste som faaan. Men det gick bra endå. 

Liten "tävling"/programridning imorgon på lilla hageby med Tiziana. Så jag trimmade henne lite idag. I början var hon sjukt uppspelt och bara stod och studdsade på stället osv. Så då skrittade jag ut i 20 minuter och hon blev lugn och fin. Red massa på banan sen, bra övningar och tillslut red jag igenom programmet. Gick utmärkt idag, men i galoppen så kan hon bli lite för studdsig ibland eller så händer det att hon kickar lite, haha.

Men det går nog bra. Förväntar mig ingenting ärligt talat, det är Tiziana vi snackar om nu hiho. Men jag tror hon kommer sköta sig och det hoppas jag verkligen också. Kan inte säga att jag har några mål inför procenten, bara mål genom känslan. Är känslan bra så är allt bra. Fina Tizi!

Sen löshoppade jag Magnum lite också, så duktigt ponny!


Min älsklingskuse!



Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

du har väl inte glömt att delta i helgens sweetie? Om du har det så är det bra, annars kan du klicka på länken ochh delta! :D

http://fotokobran.se/2012/june/helgens-sweetie.html#comment

2012-06-02 @ 23:04:26
URL: http://fotokobran.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: