Dressyrtävling


Nu är jag hemma ifrån jaa tävlingen kan man endå kalla det tycker jag.

Vill börja med att säga att jag älskar min ponny och den enda som vet hela vår utveckling är vi två och vi är så grymt nöjda över den, alltså jag och Tiziana. Min prinsessa!

Hon var dödligt vacker på framridningen, jätteduktigt verkligen. Sen när vi kom ner på banan var hon jättespänd, det blåste sjukt mycket så hon blev riktigt spänd i halsen framförallt. Men när vi väl körde så gick det jättebra. Är så himla nöjd, hon är ju fortfarande inte helt stadig men det går framåt och det blir bättre och bättre.

I galoppen kickade hon ingenting, det är jag stolt över. Sen så studdsade hon ingenting heller, halterna blev bra men kan blir mycket bättre. Traven var helt okej men hon får inte vara så spänd som hon var idag. 

Fick 54, 84 % och det är jag nöjd med. Inget bara WIE VÄRLDENS BÄSTA, men bättre än förväntat. För mig och Tiziana var det där superbra. Nu ska vi fortsätta med utvecklingen såhär.
Min älskade Tiziana, min flicka ♥♥

Bilder kommer och kanske film. Puss!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: