Me and Noris!

 
Hej på er! Hade ponnyridning med söta Nora idag och det gick superbra, Magnum vart rädd en gång så hon flög nästan av men hon har ju bra balans den dära lilla Nora! Vi red en naturstig i skogen och det var mysigt och så, sen var vi i stallet och busade lite och sjöng haha, ja vi är allt söta! Hittade kantareller också!!!! 






Sen red jag och mamma ut, mamma red på Sessan och jag på Tiziana. Det gick superbra och Sessan var superfin och mamma var glad och lycklig haha. Men ja så hittade vi massa kantareller också som jag itne kunna hålla mig ifrån att plocka, haha ja ni. Men denna dag har varit bra iallafall! Alla bilder är ifrån dagen!





Kommentarer
Postat av: Vickan

sv: Tack så jätte mycket :)

2012-06-29 @ 22:46:04
URL: http://www.vmryttare.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: