Ridpasset today

Tjenixen! Red Tiziana idag på förmiddagen. Red ut med stångbettet som jag rider på nästan jämt nu förtiden. Hon trivs bra på det verkar det som eftersom det är väldigt stilla i munnen och det gillar Tiziana. Jag får ju även dressyrtävla på det nu tror jag så jag tänkte köra på det ett tag nu. 

Ska även ta och prova novabett på henne, det är bra att prova lite och se vilket som passar best. Nu tillbaka till ridturen. Red på grusvägen en ganska lång bit, mycket travjobb och galopp. Körde mycket tempoväxlingar och länga och korta galoppen. Gick hur bra som helst verkligen!! Får se om jag kanske rider ikväll också, mår ju inte 100% bra nu tyvärr så jag får se. Tiziana var iallafall klockren idag och gjorde allt som jag begärde!



Saknar min Daim <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: