sv på kommentarer

förklaring Igår

3 NYA KOMMENTARER
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SVAR:
Måste bara säga först tack så jätte mycket Viktoria! sötis du är!!! Bestämde mig för att inte köpa honom pga han backade & pga min storlek så valde jag att försöka hitta en större ponny eller en stor häst! Därför hamnar Mars där Daim hamna. Alltså i söderköpings ridskolan. Väldigt tungt beslut att inte ha kvar han men man ska tänka på bådas bästa!! 
Mars ska nu antagligen stå på bete först & ha en som har hand om han typ! han kommer må kanon & jag kommer alltid älska honom! kommer lägga upp bilder på han om det skulle komma upp lite på hennes FB eller så får ni ju se massa gamla bilder som ni aldrig fått sett innan!! 
Ha det jätte bra! fråga gärna mera om det är något ni undrar mera! hoppas på att ha svarat på det mesta LOVE! 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: