chillar för er babe's!

Mars (nere) & Geisha (uppe)
asså nej va dåligt jag har bloggat..! blir lixom när man har glömt en dag så tänker man nästa & nästa & sen skjuter man på de hela tiden :( ska verkligen bli så mycke bättre!!!!

iaf har de hänt väldigt mycke i helgen!!! Geisha åkte i lördags eftermidda till ett äldre par som storm trivs med henne! hehe. de har skickat en bild på hennes nya hag kompis! hihi, sen har de även ringt & sagt att de verkligen gillar henne & så ! så de känns verkligen jätte skönt & bra för både mig & Geisha:)
Sen rider jag mars nu för att "bygga" upp en stor grund! alltså att de blir ordentligt & inte bara slitigt, jag tycker de är en STOR skillnad! men iaf på måndagen så blev de en låång skritt runda! woooppa med magnum på släp bakom! sen blev de dressyr igår & vilken pooonnnie! :'))
han har blivit så fin i dressyren märkte jag & jag hade DRESSYRSADEL!!! åh har aldrig de i vanliga fall men ska börja med de nu! :) fiiinis ponnie & gu va pigg han va i galoppen men de va bara att träna lite tempo växlingar! :)
KYSSSS
btw idag stod han eftersom jag hade DANS! ♥♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: