Daimis <3

Min älskade ponny Daim. Han är den bästa jag vet och det är han nog medveten om också. Han är så underbar så det inte finns ord som räcker till. Han ÄLSKAR att tävla, verkligen ÄLSKAR att visa upp sig. Han skiner upp när han ser mig, och jag likså när jag ser honom. Han gör drömmen till verkligehet, drömmen om att älska sin ponny mest i hela världen. Jag skulle offra allt för dig. Och att det gick så bra för oss idag gör mig hur lycklig som helst. Trodde våran roliga tid var över, men det visar sig att det finns bra stunder kvar. Du har lärt mig så grymt mycket genom mitt liv, du har lärt mig allt. Jag förstår inte att jag kan sitta här och ha en sån underbart bra ponny i mitt stall. Det är bara inte sant.. Att du en dag ska lämna mig är jag medveten om.

Men tiden vi har kvar nu ska jag ta vara på. Jag ska ta vara på varje sekund, exakt minsta lilla hundradel. För du är det mest betydelsefulla i mitt liv. Jag behöver inte prata för att du ska förstå mig, du behöver bara kolla på mig när jag är ledsen och komma med ditt stora fina gosiga pälsiga huvud i min famn. Det är DET som gör mig lycklig. Att vi har ett sånt starkt band emellan oss. K Ä R L E K

Jag måste vara den lyckligaste i världen, att få uppleva denna långa resa med dig. Några flygturer i backen många gånger men även många lyckandes ritter och massor med bra. Asså jag är bara helt hyperglad över att jag har fått lärt mig allt på dig Daim. Att jag har fått uppleva tiden med dig.

Kände mig bara tvungen att skriva detta, hihi. För att jag älskar denna ponny vid namn Daim så grovt jäkla mycket, du är det bästa som någon någonsin har skapat!



Dom här bilderna visar verkligen vilken bror Daim är, världens bästa<3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: