Love ya

HEJSAN! Nu har jag ridit Daim och Tiziana som typ alltid, hiho. 

Först skrittade jag ut barbacka på Tiziana och hon var lugn och fin!

Sen red jag ett dressyrpass på Daim. I början var han konstig och lyssnade inte alls. Då sa jag till honom och jäääävlar vad arg/sur han blev på mig. Han TVÄRVÄGRADE att gå framåt ?!?! Han backade rakt bakåt och slängde sig hela massor ifrån ena sidan på fotbollsplan till den andra. Seriöst han var helt tokig. Jag försökte bara få fram honom och efter ett tag så galopperade han i full fart framåt och stack. Tillslut fick jag stopp på honom och då blev han lite sansad igen.

Sen så sprang han rakt in i skogen och höll på. Han var skitjobbig verkligen. Då blev jag arg och hoppade av och gick ett litet tag för att lugna ner både Daim och mig själv. Sen när jag hoppade upp igen så kunde jag bara sitta där och han gick som en prins verkligen. Jag red igenom programmet och han var verkligen helt sjukt underbart amazing fin. Så jag blev verkligen jättenöjd över detta pass eftersom det gick från skit till solstråle! 

Daiiiiiiiiim <3



Tötisar<3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: