Tiziana hoppträning

Hejsan! Nu har jag varit på hoppträning med Tiziana. På uppvärmingen så var hon fin i traven men sen blev hon rätt så stark så jag fick hålla på med övergångar rätt så mycket. Sen i galoppen så var hon galen, hon skuttade och jag vet inte riktigt vad hon höll på med. Fattade fel galopp och bytte och var allmänt konstig..

Sen när vi hoppade på en volt var hon jättefin, hon lyssnade verkligen. Sen körde vi kombination och då var hon också duktig. Hon får lite svårt för sig när hon kommer för långt in och då blir det trång för henne. Men hon skötte det rätt så bra tycker jag. Hoppade en bana på slutet och det kändes underbart. Hoppade även en mur matta idag utan problem. Fina bebisen<3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: