ledsen

För dålig upt!
iaf förra tisdagen red jag dressyr i ridhuset det gick bra. han känns lite seg inne i ridhuset men han var fin!
i lördags tävla jag på NFK. i pluttklassen (LD) gick det kanon! även lite titt som han inte ens titta ner på!! super fin!
i (LC) sen precis innan kom värsta skuren och mars har inte några bakskor så det var bara att glömma gled egenom hindrena så det blev inte alls bra!
iaf nu på torsdag är det fältträning i åkerbooo tror jag det var. är inte alls säker på om jag ska tävla eller inte......
får paniiiik!...
men vi får se pusshej!
juste igår red vi en jätte mys sväng i skogen med mamma och wilma som gick med hunden!  hoppa även över ett jätte dike!! ;)
pussss
/emiiiily

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: