Lektion och sånt

Hejsan! Red somsagt Sniffan först idag ett ordentligt pass på fotbollsplanen. Mjukade väldigt mycket i början och hon var lite spänd. Sen släppte hon igenom formen och resten utav passet gick fintfint. Körde skänkelvikningar och att hon ska vara kvick för hjälperna. Gick jättebra med alla delar!

Sen dressyrlektion med min fina Tiziana. I början var hon jättedum om jag får säga så, (aldrig hästens fel så måste vart jag som red kasst) HE-HE typ.. Men sen i galoppen så hade hon överenergie gånger 1000000 och hon fick springa av sig i början och jädrar vilken fart hon får upp. Sen samlade jag henne och hon var riktigt fin men lite för stark. I slutet i travarbetet gick det galant. Bästa på länge! ♥



så svårt att tro att det är samma ponny, hon är så fin min gosis<3

 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: