Svar och blogg

 

Varför bloggar inte Emily? Är bloggen wilmas nu?:(

Emily bloggar inte så ofta för hon känner ingen direkt "motivation" till att blogga. Jag (wilma) försöker att hålla igång bloggen bara med lite hur jag rider dem varje dag och sen när vi tävlar så bloggar vi ordentligt! 

Hoppas du/ni har förståelse, hihiih! 


 

Hej på er! Red båda idag som nästan alltid! Red först Sniffan på fotbollsplanen, trimmade på skänkelvikningar, förvänd galopp, ryggning, galoppombyte, galopp från skritt och halt, halter och lite annat. Hon var lite okoncentrerad idag, men det får hon ju vara någon gång ibland faktiskt. Kan inte alltid gå perfekt!

Sen red jag ut på Tiziana. Hon var pigg, galen, lycklig och inte lydig, haha. Men kul hade vi iallafall!!

älskade daimis, som jag saknar<3







Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: