Lite mycket men jaja

Hejsan! Har massa bilder att visa från tävlingen, jättefina bilder. Ska försöka hinna med att lägga in dom imorgon, världens finaste Sniffan. Tänkte blogga lite om tävlingen hur det kändes osv.

Men iallafall var hon lite spänd på framridningen och sen när vi kom in på banan så var hon också spänd. Sen släppte det och hon vart den ponny som hon är. Kändes SJUKT bra verkligen, men trodde inte det skulle leda till vinst såklart. Gick ut allrasist och tog vinsten. Snacka om glad, lycklig och ååhh!! 

Stolt över presentationen idag, redan 1 vinst efter 3,5 månader tillsammans och hela 68,96% fick vi också vilket är det bästa vi någonsin har fått. Älskade ponny, så otroligt stolt. Efter en liten svacka tar vi igen allt!

Men nästa tävling är KM i dressyr för jag ska på konfaläger på söndagen så det blir ingen hoppning för mig. Dock så vet jag ju inte alls hur det går då, kör på som vanligt bara, kör på känsla och hoppas det går bra. Hon är ju fantastiskt fin och jag vet att hon kan, hihi. 

Angående div 1 finalen så valde jag att stå över så dom andra 3 kör istället, kände att jag inte var helt redo till la än men nu känner jag dock att jag är det men jag vill absolut inte ha för brottom!

Mycket text men det jag vill få fram är att denna ponny är amazing, älskar henne så mycket <3




 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: