Skojjtävling

Har vart och tävlat på Tizi och Sniffan idag. Orkar inte skriva så mycket så jag ska kortfatta det. Första klassen på Tizi så krånglade hon pytte, och sen blev felfritt och en rosett. Andra klassen på henne kändes hon inte bra på framhoppet så då avstod jag ifrån att hoppa.

Sen Sniffan, världens finaste Sniffan. Hoppade en ld-10 och då var hon lite galen men så blev hon rädd för flaggan och jag tog inget beslut till ettan så 4 fel där, resten var skitfint! Sen ld så gjorde vi en felfri ritt med bättre stilpoäng och kom 4a. Ska tävla mera hoppning på henne för hon var riktigt grym.

Älskar mina hästar så mycket, så speciella ❤❤

Är hemma hos världens bästa Julia nu och ska sova här inatt! Ska träffa DAAAAAIM snart!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: