Todays

Sniffan

Red på gräsplan barbacka. Jobbade mycket i formen och att mina dumma händer ska vara högre. Red mycket skänkel och lite hand, det är då hon går som bäst. Travade lite i slutet och sen lite skänkelvikningar. I slutet var hon riktigt fin och igenomriden. Klockrent!

Tiziana

Red på hacket idag och jag skulle köra lite cavalleti. MEN banan är helt geggig så det är inte en chans att det gick att rida på den. Påhittig som jag är så ställde jag det på en liten väg utanför stallet. Först red jag ut lite i trav och pigg var förnamnet. Sen körde jag cavaletti och hon var så himla duktig och pigg såklart. Sen staplade jag cavalettisarna så det blev ett räcke och hon hoppade så fint. Bäääästa hästen ❤❤


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: